Hoppa till innehåll

Välkommen till Styrsöbolagets kundservice!

Behöver du hjälp eller har frågor om din resa? Tveka inte att kontakta oss på Styrsöbolaget – vi är här för att göra din upplevelse så smidig och trevlig som möjligt!

Om du har frågor eller synpunkter gällande en resa inom kollektivtrafiken, så hänvisar vi till Västtrafiks kundservice.

Styrsöbolagets rederikontor

Bemannade öppettider

Helgfri måndag–fredag kl. 08.00–16.30.

Besöksadress

Talattagatan 18, Göteborg

Postadress (ej för fakturor)

AB Göteborg-Styrsö Skärgårdstrafik,
Box 5085, SE-426 05 Västra Frölunda

E-postadress till våra anställda

Skriv till personen enligt ordningen nedan:
fornamn.efternamn@styrsobolaget.se

Vem kontaktar jag om något händer under resan?

Om något händer ombord eller i anslutning till din resa finns vår personal alltid redo att hjälpa till. Kontakta besättningen ombord för omedelbar hjälp.

För frågor, hittegods och support vid kollektivtrafikresor med Västtrafik kontaktar du
Västtrafiks kundtjänst via deras hemsida.

Har du frågor eller synpunkter om en resa inom kollektivtrafiken?

Vi kör passagerartrafiken på uppdrag av Västtrafik är därför tacksamma om eventuella kundsynpunkter och frågor lämnas direkt till Västtrafik via deras hemsida för kundservice. Vi på Styrsöbolaget får därigenom ta del av inkommande synpunkter som gäller vår trafik.

Västtrafik kundservice

Välkommen till Styrsöbolagets kundservice!

Trafikinformation vid trafikändringar

Reser du återkommande med oss och vill du veta om det det uppstår trafikändringar? På vår hemsida publiceras planerade trafikändringar, såsom tidtabellsbyten, båtar som ersätts vid varvsbesök, eller liknande. Om du behöver på information vid akuta störningar gällande turerna i södra skärgården, kan du anmäla dig och få meddelande direkt till din mejl.